V dnešní epizodě SalesHead máme možnost poslechnout si ohlédnutí Petra Palase, zakladatele Kentico, za začátky a vzestupem této globální firmy s českými kořeny. Kentico je na trhu již 18 let. Jeho dva produkty se zabývají content managementem a dostaly firmu mezi světové hráče.
Vytáhli jsme z něj řadu zajímavostí, mimo jiné:
> Jakým způsobem budoval Petr Kentico na začátku, kdy ještě neměl zaměstnance?
> Jak dlouho po založení Kentica k sobě přijal prvního obchodníka?
> Jak se liší způsob prodeje produktů Experience a Content?
> Jaké změny bylo nutné v organizaci firmy provést pro zahájení přechodu z mid-marketu do enterprise?
> Jak Kentico prorazilo do světa?
> Jak nabírat obchodníky v cizích zemích?
> Pár slov o začátcích tvorby sítě partnerů Kentica.
Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.